ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ - ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


ΓΕΝΙΚΑ:

  • Δεν γνωρίζω πώς να ρυθμίσω το καινούργιο μου ρολόι

Το έμπειρο προσωπικό μας είναι διαθέσιμο για να σας εξηγήσει λεπτομερώς τον τρόπο λειτουργίας του ρολογιού σας και την ορθή χρήση λειτουργίας του στο κατάστημα μας Σταδίου 43 ή τηλεφωνικώς στο 210-3217534 & 3217511 (εάν δεν είναι εφικτή η φυσική σας παρουσία).

  • Είμαι κάτοικος επαρχίας και δεν μπορώ να φέρω το ρολόι στο κατάστημά σας.

Δεχόμαστε καθημερινά courier από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεστε. Πριν την αποστολή δέματος προτείνουμε να έρθετε σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα επισκευών, ούτως ώστε να λυθούν τυχόν απορίες σχετικά με το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε στο ρολόι σας.

 

ΜΗΧΑΝΙΚΑ - ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ:

  • Κάθε πότε πρέπει να κάνω service το ρολόι μου;

Ένα μηχανικό ρολόι, αυτόματου ή και κουρδιστού μηχανισμού, είναι ένα μηχανισμός ακριβείας. Αποτελείται από πολλά εξαρτήματα εσωτερικά τα οποία πρέπει να συνεργαστούν τέλεια, ούτως ώστε να έχουμε την καλύτερη απόδοση ακριβείας. Μετά το πέρας των τεσσάρων ετών, η λίπανση την οποία διαθέτει εσωτερικά ο μηχανισμός, αρχίζει και αλλάζει μορφή, κυρίως στερεοποιείται. Αυτό που παρατηρούμε στη συνέχεια, είναι το ρολόι μας να αρχίζει να παρουσιάζει κάποιες δυσλειτουργίες. Οι δύο πιο συνηθισμένες είναι απώλειες στην ώρα και μικρότερη αυτονομία από τη συνηθισμένη βάσει προδιαγραφών. Το ρολόι, μας προειδοποιεί ότι είναι ώρα για service. Μια καλή περίοδος για service κατά μέσο όρο στα ρολόγια, είναι κάθε 5 χρόνια και αυτό μπορεί να μεταβλυθεί ανάλογα με τις οδηγίες που δίνει ο κάθε κατασκευαστής.